38 دلیل نیاز به ادمین متخصص شبکه های اجتماعی

دسته بندی ها : همه مقالات 23 آبان 1399 آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپادانا 52 بازدید
ادمین شبکه های اجتماعی

38 دلیل نیاز به یک متخصص رسانه های اجتماعی

به قرن بیست و یکم خوش آمدید ، جایی که اتومبیل های خود رانندگی دیگر یک خیال علمی_تخیلی دور از دسترس نیستند، بچه ها در پیش دبستانی تلفن های هوشمند دارند و برای داشتن یک تجارت موفق، باید در رسانه های اجتماعی باشید!


چه شما یک متخصص رسانه های اجتماعی در کارمندانتان داشته باشید و چه به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برون سپاری انجام دهید بازاریابی رسانه های اجتماعی برای موفقیت هر کسب و کار مدرن بسیار مهم است. هنگامی که یک متخصص رسانه های اجتماعی را استخدام می کنید، فردی را با مجموعه مهارت های چند جانبه استخدام می کنید که قدرت این را دارد که تجارت شما را به نقاط جدیدی ببرد.

در اینجا 38 دلیل نیاز هر تجارت به یک متخصص رسانه های اجتماعی آورده شده است:


1- فروش / فروش: 


هدف نهایی هر استراتژی بازاریابی کسب درآمد بیشتر است. کارشناسان رسانه های اجتماعی در تبدیل طرفداران به مشتری بسیار ماهر هستند. 75٪ از شرکتهایی که محصولات خود را در رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کرده اند، از افزایش فروش طی 12 ماه خبر دادند. علاوه بر این ، 74٪ از مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی برای تصمیم گیری در مورد خرید استفاده می کنند.


2- پیگیری و اندازه گیری:


 قبل از خرید و فروش راهی برای پیگیری آن نیاز دارید. یک متخصص رسانه های اجتماعی می تواند به تنظیم پیکسل های انواع شبکه های اجتماعی، کدهای ردیابی تبدیل، حذف مجدد مخاطبان و موارد دیگر کمک کند، این به تعیین نحوه پیشرفت مخاطبان از قیف بازاریابی از دیدن و اشنا شدن با محصول، لیدها ، افزودن به سبد خرید، فروش و غیره کمک می کند.


3- به موقع:


 استراتژی بیشتری در پشت بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد تا اینکه مورد توجه شما باشد. یک متخصص می داند برای دستیابی به مشارکت مطلوب و نرخ تعامل بالا، چه زمان هایی را برای ارسال اطلاعات خاص بر روی سیستم عامل ها و شبکه های خاص انجام می دهد.


4- کار با کیفیت: 


 برای اینکه پروفایل های رسانه های اجتماعی مشاغل خود را جذاب نگه دارید ، به بیش از چند تصویر اساسی و برخی از تبلیغات اینستاگرامی نیاز دارید. آنها می دانند که چگونه می توانند مشارکت مخاطبان را در راههای فراتر و خلاقانه تر از ارسال های عمومی تشویق کنند. نگاهی به برخی از کارهای طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپادانا بیندازید:


5- یادگیری مادام العمر:


پیگیری مداوم الگوریتم ها با آخرین تغییرات رسانه های اجتماعی برای یک فرد متوسط تقریبا غیرممکن است. با این حال، کارشناسان رسانه های اجتماعی به فرایند یادگیری مادام العمر مورد نیاز برای ادامه دادن به زمینه درحال تحول عادت دارند.
بیشتر الگوریتم ها و الگوها هر چند سال تغییر می کنند اما سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هر چند هفته تغییر می کنند! برای بروز ماندن نیاز به نوع خاصی از افراد متخصص در این حوزه است!


6- ایجاد شناخت و اعتبار:


 فراتر از دستیابی به فروش، یکی از اهداف اصلی بازاریابی رسانه های اجتماعی ساخت تصویر برند شماست. یک متخصص رسانه های اجتماعی می تواند به برند شما کمک کند تا از اعتبار آنلاین مطلوب برخوردار شود. این به نوبه خود می تواند به شناخت برند واقعی در دنیای واقعی منتقل شود. در این روزها با وجود انواع کانال های بازاریابی در شبکه های اجتماعی،افراد به شرکت هایی که در رسانه های اجتماعی حضور ندارند اعتماد کمتری می کنند. اگر می خواهید یک تجارت معتبر را اداره کنید، به یک حضور جذاب در رسانه های اجتماعی نیاز دارید. یک متخصص می تواند در رسیدن به این هدف به شما کمک کند.


7- نظارت: 


وقتی کسب و کار دارید، بررسی Facebook ، Twitter و Instagram این شرکت اولین چیزی نیست که هر روز به ذهن شما می رسد. با این حال، این پلتفرم ها باید روزانه کنترل شوند تا نظرات اسپم، پاسخ دادن به سؤالات و تعامل با مشتریان بالقوه بررسی شود. این یکی وظایف مهم کارشناس و ادمین شبکه های اجتماعی است.


8- فالوور هایتان را در بلند مدت ایجاد کنید: 


 بازاریابی بدست آوردن رضایت فوری برای مشتریان و کاربران نیست (گرچه مطمئناً مزایای آنی وجود دارد). رشد مخاطب وفادار امری است که طی یک دوره زمانی طولانی و با داشتن تخصص عالی در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد. پس از ایجاد یک مورد قابل توجه، می توانید به سادگی با ایجاد یک پست در رسانه های اجتماعی برای هزاران نفر به صورت رایگان تبلیغ کنید!


9- هدف گذاری: 


کارشناسان رسانه های اجتماعی می دانند چه کسی در چه پلتفرمی و چه زمانی است. آنها همچنین اطلاعات زیادی در مورد علاقه کاربران رسانه های اجتماعی، عادات خرید و موارد دیگر دارند. با تمام این اطلاعات، آنها می توانند مخاطبان هدف را متناسب با برند شما ایجاد کنند.این تضمین می کند افرادی که شما برایشان تبلیغ می کنید کسانی هستند که به احتمال زیاد به محصول شما علاقه مند هستند.


10- مدیریت بحران: 


روابط عمومی بد می توانند تجارت را نابود کنند. کارشناسان رسانه های اجتماعی در آنجا هستند تا پاسخی فوری به نگرانی ها و انتقادات ارائه دهند. هرگز اجازه ندهید که یک بررسی بد در مورد برندتان بدون نظارت انجام شود!

ادمین اینستاگرام

11-افزایش ترافیک وب سایت:


نشستن کافی نیست و امیدوارم مردم وب سایت شما را به تنهایی پیدا کنند. شما باید آنها را به آنجا هدایت کنید! کارشناسان رسانه های اجتماعی برای هدایت مشتریان به وب سایت شما، از محتوا و تبلیغات استفاده می کنند.


12- افزایش تعامل:


تعامل با فالوورهایتان می تواند آنها را به مشتری تبدیل کند و می تواند مشتریان را به مشتری های مکرر تبدیل کند!
کارشناسان رسانه های اجتماعی مشارکت در قالب لایک، اظهار نظر (کامنت) و اشتراک را تشویق می کنند و این به نوبه خود وفاداری مشتری را تشویق می کند. طبق گزارش ها، 53٪ از آمریکایی هایی که برندها را در شبکه های اجتماعی را دنبال می کنند نسبت به این برندها وفادار هستند. به همین ترتیب، 90٪ مشاغل از افزایش مواجهه با رسانه های اجتماعی خبر داده اند!


13- نوسازی:


روزگاری تبلیغات تلویزیون، مجله، بیلبورد و رادیو کافی بود. اکنون، مشاغل مجبورند استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی را اتخاذ کنند تا در عصر مدرن ادامه یابد. از این گذشته، ثابت شده است که در حال حاضر رسانه های اجتماعی نسبت به سایر اشکال تبلیغات بسیار کارآمد هستند.


14- صرفه جویی در هزینه:


همه می خواهند بدون صرف هزینه زیاد، به بهترین نتایج دست پیدا کنند. اگر بازاریابی به درستی انجام شود، بازاریابی در رسانه های اجتماعی می تواند همین کار را انجام دهد! نه تنها رسانه های اجتماعی مؤثرتر از سایر فرم های تبلیغاتی هستند، بلکه همچنین مقرون به صرفه تر هستند!


15- لنزهای تحلیلی:


بنابراین شما نتیجه ای دارید، حالا چه؟ یک کارشناس رسانه های اجتماعی می تواند به شما بگوید که این نتایج به چه معناست و چگونه می توانید استراتژی خود را تغییر دهید اگر نتایج آن چیزی نیست که شما می خواهید آنها باشد.
آیا منجر به فروش شما نمی شود؟ ایا پست های پروموت شده شما مناسب مخاطبین هدف شما هستند؟ یک متخصص رسانه ای اختصاصی رسانه ها نتایج موردنیاز شما را کسب می کند!


16- #Hashtag :


هشتگ های مناسب می توانند آگاهی ارگانیک را برای برند شما ارتقا دهند. هشتگ همچنین برای سازماندهی عکس های گرفته شده از رویدادها و کمک به مشاغل برای یافتن مخاطبان خود مفید است. کارشناسان می دانند از کدام هشتگ ها استفاده کنید و چه زمانی و در کجا بیشتر از هشتگ های ترند استفاده کنند!


17- موارد غیر ضروری را حذف کنید:


کارشناسان رسانه های اجتماعی می توانند تبلیغات را بهینه کرده و از مجموعه داده ها به نتایج مهمی دسترسی پیدا کنند. آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که از طریق تست تقسیم A / B، هیچ مبلغ تبلیغی را هدر نمی دهید. آزمایش تقسیم A / B وقتی است که دو یا چند نسخه از یک تبلیغ در برابر دیگری آزمایش می شوند تا بفهمم کدام یک موثرتر است.


18- از داده ها به نفع خود استفاده کنید:


بازاریابی از طریق اینستاگرام و لینکدین به شما این امکان را می دهد از طریق مدل نگرش و بینش مخاطبان به تعداد زیادی از داده ها دسترسی پیدا کنید. کارشناسان رسانه های اجتماعی می توانند این اطلاعات را با داده های خود ترکیب کنند تا به نفع کسب و کار شما شود.
به عنوان مثال ، یک متخصص می تواند یک تبلیغ در اینستاگرام را به طور خاص برای کاربرانی که قبلاً روی وب سایت شما کلیک کرده اند و سابقه خرید آنلاین داشته باشد، هدف قرار دهد.


19- Go viral:


محتوای رسانه های اجتماعی ویروسی مانند تبلیغات دهان به دهان برای قرن بیست و یکم است92% از مردم به توصیه های افراد نسبت به برندها اعتماد می کنند. فقط تصور کنید که هزاران اشتراک گذاری و بازنشر و ری توییت برای تجارت شما چه کاری می توانند انجام دهند!


20- شخصی سازی:


چند سیستم عامل تبلیغی سطح شخصی سازی تبلیغات رسانه های اجتماعی را امکان پذیر می سازند. هدفگذاری جغرافیایی و سایر ویژگی ها به بازاریابان رسانه های اجتماعی این امکان را می دهد تا محتوا و تبلیغات مربوط به بخش های مختلف مخاطب هدف شما را شخصی سازی کنند.

ادمین پیج اینستاگرام

21- ROI یا نرخ بازگشت سرمایه را پیگیری کنید:


مشخص کردن بازگشت سرمایه شما هنگام بازاریابی در رسانه های اجتماعی بصورت کاملا دقیق دشوار است. یک متخصص می داند که به چه چیزی نگاه کند و چگونه می تواند نتایج را محاسبه کند. بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار قابل ردیابی است. یک بازاریاب ماهر رسانه های اجتماعی می تواند میزان فروش، ترافیک وب سایت، بارگیری برنامه ها، اشتراک های ایمیل و موارد دیگر را اندازه گیری کند. به علاوه آنها می توانند نتایج را با میزان زمان و هزینه صرف شده برای تعیین ROIیا نخ بازگشت سرمایه مقایسه کنند.


22- ضرورت:


 مردم ابتدا همه چیز را بصورت آنلاین تحقیق می کنند، بنابراین اگر تجارت شما در رسانه های اجتماعی فعال نیست، هیچ کس آن را جدی نمی گیرد. بیشتر از داشتن یک صفحه اینستاگرام و فیس بوک طول می کشد. این یک حضور فعال و موفق رسانه های اجتماعی است.

23- تجربه:


 کارشناسان رسانه های اجتماعی تجربه دارند. آنها می دانند چگونه می توانند تبلیغات کنند، کمپین شما را بهینه کنند و آن را در مقیاس قرار دهند! آنها می دانند چه چیزی کار می کند و چه چیزی مبتنی بر تجربه صنعت نیست. این چیزی نیست که بتوانید فقط از سرچ کردن در گوگل آن را یاد بگیرید.

24- اندازه گیری و گزارش دهی:


 بسیاری از عناصر برای تجزیه و تحلیل و داده های موجود در دسترس برای جذب رسانه های اجتماعی وجود دارد. برای برخی، ردیابی، اندازه گیری و تحلیل صحیح می تواند ساعت ها طول بکشد. داشتن یک متخصص که می داند کدام نقاط داده ها با ارزش ترین ها هستند و گزارش های ماهانه برای تجارت را تهیه می کند بسیار مهم است. همچنین، کارشناسان این توانایی را دارند که تعیین کنند که آیا کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت مثبت یا منفی قرار دارد یا خیر و می توانند در مورد چگونگی برنامه ریزی بازی برای ماه آینده کمک کنند.

25- صدا:


 قوام و تداوم مهم است! داشتن یک متخصص حرفه ای در زمان انتشار پست های شغلی شما می تواند یک صدای برند مداوم و دارای تداوم درتمام محتوا را تضمین کند. برند شما شوخ است؟ جدی؟ یک کارشناس رسانه های اجتماعی مطمئناً شخصیت برند شما را ترسیم می کند.


26- هدف گذاری دقیق مخاطبان:


 وقتی تبلیغ را در تلویزیون راه اندازی می کنید ، کنترلی روی دیده شدن تبلیغتان توسط مخاطبین هدفتان ندارید، فقط باید امیدوار باشید که مخاطب هدف شما در زمان مناسب کانال صحیح را تماشا کند. با داشتن تبلیغات در رسانه های اجتماعی، یک متخصص بازاریابی در شبکه های اجتماعی می تواند مخاطبان کامل شما را بر اساس بانک اطلاعاتی گسترده مشخص کند. پس از بهینه سازی مخاطب، تبلیغات فقط به افراد مناسب نشان داده می شود. به این ترتیب نیازی به هدر دادن پول برای نشان دادن تبلیغات به افرادی نیست که به توسط آنها اقدامی روی تبلیغاتمان صورت نمی گیرد.

27- تجزیه و تحلیل رقبا: 


یکی از ویژگی های مهم رسانه های اجتماعی این است که فقط شما را به مخاطبان خود متصل نمی کند بلکه شما را به رقبای شما نیز متصل می کند. کارشناسان رسانه های اجتماعی می توانند حساب های رقبای شما را تجزیه و تحلیل کنند تا دریابند که چه راهکارهایی برای آنها کار می کند و نقاط ضعف آنها در کجا قرار دارد.

28- آرامش: 


مدیریت و بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند استرس زا باشد. با این حال، برای کسی که زندگی خود را وقف آن کرده است آسان است ، بنشینید، استراحت کنید و کار سخت را به متخصص رسانه های اجتماعی خود واگذار کنید !!

29- بازخورد فوری: 


تبلیغات تجاری مدت زمان زیادی را برای برنامه ریزی و حتی زمان بیشتر برای شروع تولید پاسخ نیاز دارند. با استفاده از رسانه های اجتماعی، ارسال ها می توانند فوری باشند. این امر به برند شما اجازه می دهد تا در زمان واقعی از رویدادهای فعلی سرمایه گذاری کند و فوراً شروع به پیگیری پاسخ ها کند. با ارتباطات بی وقفه، امکانات بی پایان است!


30- زمینه به سرعت در حال گسترش:


 تبلیغات و بیلبوردهای تبلیغاتی به تنهایی بدون همکاری با رسانه های اجتماعی دیگر دیگر کفایت نمی کنند. رادیو 38 سال طول کشید تا به 50 میلیون کاربر برسد در حالی که فیس بوک در کمتر از یک سال بیش از 200 میلیون کاربر را اضافه کرد!
یک متخصص رسانه های اجتماعی می تواند استراتژی های بازاریابی کسب و کار شما را مدرن کند. آنها همچنین با رشد و تکامل بسترهای رسانه های اجتماعی، استراتژی های تولید محتوا و بازاریابیتان را به طور مداوم به روز می کنند.

31- داستان پردازی:

یک کارشناس رسانه های اجتماعی این توانایی را دارد که داستانی را در 140 کاراکتر و کلمه یا کمتر نشان دهد. این به خودی خود یک شاهکار است! یک مجموعه مهارت کاملاً مشخص وجود دارد که با بازاریابی رسانه های اجتماعی مرتبط است. نویسنده خوبی بودن کافی نیست. کارشناسان رسانه های اجتماعی چیزی بیش از نویسندگان خوب نیستند. آنها همچنین می دانند که چگونه می توانند زبان را به مخاطبان خاص اختصاص دهند و چگونه می توانند اطلاعات زیادی را در از یک توئیت کوتاه یا زیرنویس اینستاگرام انتقال دهند.


32- تبلیغات بدون اینکه واضح باشد:


 مردم تبلیغات را رد می کنند زیرا آنها را به عنوان تلاشی برای کنترل نحوه تفکر یا عملکرد خود می بینند. تبلیغات رسانه های اجتماعی، با این حال ، می تواند در اطراف این پدیده موثر باشد. پست های پشتیبان مانند پست های دوستان شما در اینستاگرام یا فیس بوک هستند. این تکنیک باعث می شود مخاطب شما کمتر تبلیغ شما را رد کند. یک متخصص رسانه های اجتماعی در نوشتن تبلیغاتی که مانند تبلیغات به نظر نمی رسد و یک کپی رایتر متخصص میباشد، مهارت دارد. به این ترتیب آنها می توانند منجر به فروش و فروش بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی شوند.


33- انگیزه: 


اگر انگیزه ای در انجام این کار نداشته باشید، نمی توانید با رسانه های اجتماعی کنار بیایید. شما باید از آن لذت ببرید تا در آن خوب باشید زیرا همیشه چیزی در حال تغییر است و چیز جدیدی برای یادگیری است. یک بستر جدید اساساً می تواند یک شبه زمینه را متحول کند. به یاد داشته باشید وقتی MySpace بر تجربه رسانه های اجتماعی قبل از فیس بوک حکمرانی می کرد؟ کارشناسان رسانه های اجتماعی تبدیل به متخصص می شوند زیرا انگیزه ادامه کار را دارند.


34- صرفه جویی در وقت: 


مدیریت رسانه های اجتماعی بسیار وقت گیر است. بگذارید آن را به یک متخصص که وقت آن را دارد اختصاص دهید، زیرا این کار آنهاست.
برای یک تجارت، هزینه فرصت داشتن یک فرد ماهر در چیزهای دیگر که وقت زیادی را در رسانه های اجتماعی صرف می کند به این معنی است که شما در واقع زمان از دست می دهید. بهتر است یک متخصص استخدام کنید.


35- شرایط و شرایط پیچیده:


آیا کسی هست شرایط و مقررات Instagram یا Twitter را بخواند؟ بله هستند! کارشناسان رسانه های اجتماعی شما این کار را می کنند.
کارشناسان خود را حتی از گسترده ترین و پیچیده ترین قوانین آگاه می کنند. آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که صفحه کسب و کار شما به دلیل نقض حتی عجیب ترین شرایط مسدود نخواهد شد. به عنوان مثال، آیا می دانید فیس بوک اجازه تبلیغات با تصاویری که حاوی بیش از 20٪ متن هستند را نمی دهد؟ گذشته از این شرایط پیچیده، حریم خصوصی داده ها همچنین نگرانی سال های گذشته کاربران را در پی داشته است. در حقیقت، 22٪ از بازاریابان آنلاین می گویند که امنیت داده ها، مسدود کردن آگهی ها و محدودیت در ردیابی، بیشترین تأثیر را در سال گذشته در مشاغل خود داشته است. اگر یک متخصص رسانه های اجتماعی مشغول به کار برای شغل خود هستید، می توانید مطمئن باشید که آنها می توانند استراتژی های تبلیغاتی شما را بدون آنکه مشکلات ردیابی و حفظ حریم خصوصی را دنبال کنند، کنار بگذارند. چرا؟ خوب ، دوباره فقط به این دلیل که خود را با این آیین نامه به روز می کنند.


36- صرفه جویی در تجارت: 


رسانه های اجتماعی برای تجارت با استفاده از رسانه های اجتماعی شخصی بسیار متفاوت است. کسی که دانش وی در مورد مدیریت رسانه های اجتماعی کاملاً از حساب شخصی آنها باشد، نمی تواند دنیای پست های ارتقا یافته، جستجوگرها و تبلیغات مربوط به تبلیغات را درک کند. هر شغلی نیاز به سئو دارد، خواه متوجه شود یا نه! این کارشناسی را لازم دارد که هم از اهداف شخصی و هم در کار رسانه های اجتماعی بدانیم و بدانید چه موقع از چه راهبردهایی استفاده کنید.


37- تماس مداوم: 


 رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که با مشتریان و طرفداران خود در تماس باشید. شما می توانید به نظرات پاسخ دهید، به سوالات پاسخ دهید و نظرات اسپم را در زمان واقعی حذف کنید. داشتن یک متخصص رسانه های اجتماعی مدیریت حساب های کسب و کار شما به این معنی است که همیشه شخصی در آنجا حضور خواهد داشت تا مخاطبان شما را از این طرف مطلع کند که یک شخص در آن طرف وجود دارد.


38- بازاریابی اینفلوئنسر: (اینفلوئنسر مارکتینگ)


84٪ از بازاریابان برنامه ریزی برای اجرای حداقل یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسری در سال جاری دارند. اگر می خواهید شغل شما ادامه یابد و سود آور باشید، باید همین استراتژی ها را اتخاذ کنید. کارشناسان رسانه های اجتماعی وقتی که نوبت بازاریابی اینفلوئنسری (اینفلوئنسر مارکتینگ) می شود، از منحنی استراتژی بازاریابیشان جلوتر هستند. آنها می توانند یک فرد تاثیر گذار و بلاگر ایده آل مختص بازار و صنعت شما را برای بهره مندی از مزایای شما ردیابی کنند!


بنابراین این 38 دلیل است که شما باید یک متخصص رسانه های اجتماعی را استخدام کنید تا به رشد خود در صنعت و کسب و کارتان کمک شایانی کرده باشید.


ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپادانا با داشتن تیم تولید محتوا شبکه های اجتماعی و استفاده از ادمین های مجرب و همچنین گرافیست های ماهر و خلاق در کنار شما هستیم تا در مسیر خلاق محتوای ناب بتوانید با استفاده از ابزارهای حرفه ای بازاریابی درونگرا بهترین نتایج و در نتیجه فروش بیشتر را تجربه کنید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :