پنج ایده برگزاری مسابقات اینستاگرامی برای افزایش فالوور

دسته بندی ها : همه مقالات 16 آبان 1399 mehdibeheshtian 1874 بازدید

5 ایده برگزاری مسابقات اینستاگرامی برای افزایش فالوور

اگر غالباً در اینستاگرام هستید و برندهای مختلفی را دنبال می کنید، احتمال دارد که یا در یک کمپین مسابقات اینستاگرامی حضور داشته باشید یا شرکت کرده باشید.

یک نمایش یا مسابقه اینستاگرام چیست؟

و چگونه ، دقیقاً ، چگونگی اعطای چیزی می تواند به برند شما کمک کند؟ هدایای اینستاگرام روشی عالی برای افزایش رشد فالوور های شما است. هرچه دنبال کننده بیشتری داشته باشید، تعامل بیشتری را می توانید انتظار داشته باشید. اگر فالوورها و دنبال کنندگان شما مشغول فعالیت هستند، به احتمال زیاد اگر از طریق تعامل با آنها در ارتباط باشید، از تجارت شما خریداری می کنند. این هدایا به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه خود روابط و اعتماد ایجاد کنید. این افراد می توانند سفیر برند شما باشند بنابراین مطمئن شوید که از دیدگاه مثبت در مورد تجارت شما برخوردار هستند. هدایای اینستاگرام برای نمایش برند نیز مناسب است.  شما می خواهید مردم برند شما ، لوگو و هویت بصری شما را بشناسند. اگر آنها بتوانند این ارتباط را برقرار کنند، شما یک مشتری مادام العمر کسب کرده اید.

چرا از ارسال رایگان در اینستاگرام استفاده میکنیم؟

مردم عاشق چیزهای رایگان هستند و حس پیروزی و برنده شدن هستند. آن دو را کنار هم بگذارید و شما یک دستورالعمل موفقیت دارید. وضعیت شبکه های های اجتماعی شما به فالوورهای شما بستگی دارد. شما می خواهید آنها را با نام تجاری و برند خود هماهنگ کنید تا آنها بتوانند این کلمه و اسم برند شما را پخش کنند. مطمئناً ارسال به طور مرتب این کار را خواهد کرد. اما دادن هدایا، حتی اگر اندک باشد، به شما در افزایش رشد مخاطبان و فالوورها کمک می کند و در مورد محصولات خود ایجاد مثل اثر مواد مخدر عادت ایجاد می کند تا فقط از شما خرید کنند. اگر کنجکاو هستید که چگونه دادن کالاهای رایگان می تواند به افزایش فروش آنلاین در تجارت شما کمک کند ، راهنمای ما در استفاده از قدرت رایگان را بررسی کنید.

 

چگونه یک نمایش اینستاگرامی ارائه دهیم

روش های مختلفی برای این وجود دارد که فالوورها و مخاطبانتان بتوانند در نمایش ها و مسابقات اینستاگرامی برندتان شرکت کنند و رشد فالوور های شما را افزایش دهند. اکثر رویداد ها و هدایایی که از طریق مسابقات اینستاگرام داده میشود دستورالعمل دارند که دوست خود را برای ارسال یا دوستانی که دوست دارند ارسال کنند و وارد پیج ایونت شوند. بسیار مهم است که از طرفداران خود منشن ها و تگ های دیگری را که ممکن است هنوز از برند شما اطلاع نداشته باشند، منشن و تگ کنند. این افراد فالوورتان خواهند شد و اگر بعد از این تحویل، همچنان حضور پررنگی داشته باشید، این مخاطبین و فالوورهای جدید پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان مادام العمر را دارند.

در نظر بگیرید که با یک اینفلوئنسر یا مشاغل دیگر همکاری کنید. اگر یک کسب و کار مسابقه اینستاگرامی را با مشاغل محبوب یا تأثیرگذار در صنعت خود اعلام می کنید، طرفداران آنها و همچنین هر کسی را که برای برنده شدن در مسابقه شما تگ و منشن می کند را جذب می کنید.

به دنبال کنندگان خود بگویید که برای ورود، عکسی را به اشتراک بگذارند. رسیدن به این تاکتیک باورنکردنی است! با انجام این کار مانند تبلیغات رایگان توسط فالوور هایتان برای فالو کردن شما است. این کار باعث می شود تا تلاش کاربر در پایان کاربر انجام شود، بنابراین در هنگام درخواست از دنبال کنندگان خود مراقب باشید که چنین کاری انجام دهند.

از یک هشتگ ابتکاری و سرگرم کننده استفاده کنید! یا هشتگ درست کنید که فقط برای شما است. این کار در پایان شما آسانتر خواهد شد تا ببینید چه کسی نام تجاری شما را وارد کرده و تقویت کرده است. اگر از هشتگ خود به همراه هشتگ های معروف دیگر استفاده کنید، مسابقه شما حتی قدرتمندتر خواهد شد! افرادی که در آن هشتگ های محبوب جستجو می کنند، می توانند پست شما را نیز مشاهده کنند.

«تولد» شغلی خود را با هدایایی در اینستاگرام جشن بگیرید. جشن تولد مشاغلتان را با تجلیل از مشتریان و به آنها فرصتی برای برنده شدن از برخی محصولات جالب ارائه دهید. برای قرار گرفتن در معرض دیده شدن حتی بیشتر آن را به صورت سالانه تبدیل کنید.

-آنچه را که می بخشید تصمیم بگیرید. لازم نیست جایزه بالایی داشته باشد. شما می توانید تصمیم بگیرید که برنده شما چقدر داشته باشد.

تعیین کنید که چگونه فالوور هایتان باید با صفحه شما در تعامل باشند – آیا می خواهید از آنها عکس، نظر، نظر شما را دنبال کنند، دوستان خود یا همه موارد فوق را دوست دارند؟ هرچه را انتخاب می کنید، اطمینان حاصل کنید که این امر واضح است و قوانینی که مردم نباید خیلی از آنها پیروی کنند. اگر احساس می کنید که نیاز به توضیح بیشتر در مورد مسابقه خود دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر لینکی در قسمت بیوی پیج خود قرار دهید. حتماً در کپشن خود بگویید که لینکی در بیوی پیج شما با اطلاعات بیشتر وجود دارد!

  • جدول زمانی خود را در زمان بندی خود قرار دهید و به مردم بگویید چه زمانی برنده انتخاب می شود. مردم را تشویق کنید سریع عمل کنند تا فراموش نکنند!
  • به دنبال کنندگان و فالوور های خود یادآوری کنید تا با یک پست اضافی یا پست های شمارش معکوس، وارد بخش نمایش مشخصات عمومی خود شوند.
  • پس از انتخاب برنده خود، پستی را طراحی کرده و به آنها تبریک بگویید! با اعلام عمومی برنده خود می توانید با پیروان خود اعتماد ایجاد کنید. همچنین این یک ایده خوب است که پست خود را به روز کنید و بگویید که زمان مسابقه شما تمام شده است.

برای افزایش هرچه بیشتر تعامل، چه کاری می توانید در کنار برنامه های Instagram خود انجام دهید؟

  1. پاسخ به نظرات: اگر از فالوورهای خود می خواهید در مورد پست شما اظهار نظر کنند یا به یک سؤال پاسخ دهند، سعی کنید در صورت امکان به اکثر آنها پاسخ دهید. این می تواند به معنای جهانی برای مشتریان بالقوه شما باشد و به آنها نشان دهد که شخصی در طرف دیگر برند شما وجود دارد.
  2. اینفلوئنسر هایی را که در نمایش اینستاگرامی شما شرکت کردند دنبال کنید: این می تواند به شما کمک کند تا با آنها رابطه برقرار کنید و از آنها بخواهید که در آینده ای دیگر به شما کمک کنند.شما حتی ممکن است از آنها بخواهید که محصول شما را تکرار تبلیغ کنند و طرفداران خود را برای امتحان کردن ترغیب کنند.
  3. اطمینان حاصل کنید که عکسهای جذاب خوبی از آنچه می گذرانید دارید: خواه این محصول ، خدمات باشد ، به یک عکس با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت که دقیقاً نشان می دهد طرفداران شما چه چیزی می توانند برنده شوند.
  4. کپشن را کوتاه نگه دارید: اگر نوشتن شرح تصاویر طولانی و خسته کننده را دارید، مشتریان می توانند علاقه خود را از دست بدهند یا ممکن است آنها نمی دانند چگونه می توانند به صورت مالی خود وارد شوند.
  5. از برندهای بزرگتر از شما حمایت مالی کنید! این یک روش عالی برای ایجاد ترافیک  بیشتر است. راه خود را از طریق تاثیر گذاری بر جمع انجام دهید و ممکن است فقط بتوانید اسپانسر بزرگی را بدست آورید. اینستاگرام که به عنوان یک پروژه پرشور شروع شد، به سرعت در یک حساب اصلی متمرکز بر مواد غذایی شکوفا شد. چند سال بعد صاحب حساب مرتباً اسپانسرهایی را از برند های بزرگ واگذار می کند.

نوبت شما

اکنون شما تمام ابزارهای مورد نیاز خود را برای اجرای موفقیت آمیز اولین نمایش خود در اینستاگرام در اختیار دارید. در صورت اجرای صحیح مسابقات  اینستاگرامی می تواند تجارت شما را زیر و رو کند و برند کوچک شما را به کل بازار ایران معرفی کند. این کار به زمان و تلاش نیاز دارد و ممکن است اولین هدایت شما موفق نباشد. آیا در مورد اجرای برنامه هدیه دادن و مسابقات اینستاگرام سؤال دارید؟ بگذارید متخصصان آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپادانا در تنظیم کمپین خود به شما کمک کنند. برای همه شبکه های اجتماعی یا سؤالات بازاریابی دیجیتال خود، امروز با ما تماس بگیرید!

mehdibeheshtian

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :