20 ایده کسب و کار اینستاگرامی (قسمت دوم)

دسته بندی ها : همه مقالات 23 آبان 1399 آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپادانا 54 بازدید
مدیریت شبکه های اجتماعی

20 راه کسب درآمد شگفت انگیز از اینستاگرام برای کسانی که میخواهند رکود اقتصادی را در دوران کرونا دور بزنند.(قسمت دوم)

11- آگاهی از برند را بسازید

اگر می‌خواهید زنده بمانید، ایجاد آگاهی برای نام تجاری شما بسیار مهم است. می‌توانید برای نمایش شخصیت برند خود از اینستاگرام استفاده کنید. در نظر داشته باشید که یک تم برای اینستاگرام خود داشته باشید موضوع نشانگر سبک و رنگ‌های شما است. همه پست‌های شما باید متناسب با موضوع شما باشد. این امر ظاهری منسجم به وجود می‌آورد و به فالورهایتان حس و حال شما نسبت به برند شما می‌بخشد.

همچنین می توانید آگاهی از نام تجاری و برند خود را از طریق عکس ها و کپشن ها بسازید. مقاوم باش! اگر برند شما همه مطالبش در مورد زندگی یک سبک زندگی سالم است، بدیهی است که شما می خواهید آن را تبلیغ کنید و به فالوورهایتان نشان دهید که همه چیز در مورد آنهاست.

12- از طنز استفاده کنید


استفاده از اینستاگرام به عنوان سکویی برای طنز راحت است. کپشن هایی با تم شوخ‌طبعی کوتاه می‌توانند توجه کاربران را جلب کرده و در صورت انجام صحیح آنها را به برند شما علاقه‌مند کنند.


13- آموزنده باشید


به مشتریان خود چیزی جالب یاد بدهید تا در مورد اینکه با برند شما مطابقت دارد، بیاموزند. روی چیز دیگری که محصولات یا خدمات شما متمایز است متمرکز شوید.


14- از پست های اسلایدی استفاده کنید


این ویژگی عالی است که اکنون اینستاگرام در اختیار دارد. این اجازه می‌دهد تا چندین عکس را به طور هم‌زمان ارسال کنید! از این ایده‌های تجاری اینستاگرام استفاده کنید تا تعامل را به سطح بعدی برسانید. کاربر برای به‌دست‌آوردن تجربه کامل باید انگشت خود را اسکرول کند و عکس ها را باز کند. این بدان معنی است که افراد برای کسب اطلاعات بیشتر باید با تبلیغ شما درگیر شوند.


15- نکات و ترفندهایی را ارائه دهید


تهیه یک یا نکاتی درباره زندگی شما که می‌تواند زندگی آنها را آسان کند، یکی از ایده‌های موردعلاقه ما در اینستاگرام است. این نشان می‌دهد که شما می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید و می‌خواهید برای فالوورهای خود مفید واقع شوید. مسافرت دلپذیر به مشتریان می‌آموزد که “چگونه همه چیز را در کیف بچسبانند. آنها ویدئویی کوتاه “چگونه” را نشان می‌دهند که ضمن کمک به دنبال‌کنندگان خود، نشانگر برند آنها نیز هست.

کسب و کار اینستاگرامی

16- محتوای تولید شده توسط کاربر UGC
آیا تابه‌حال یک برند عکسی را منتشر کرده است که شما در اینستاگرام خود برای همه طرف‌داران خود در نظر گرفته‌اید؟ وقتی این کار را می‌کنند خیلی خوب است !احساس غرور و اعتبار به کاربر می‌دهد. در اینجا چند ایده کسب‌وکار در اینستاگرام و روش‌هایی که می‌توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید، آورده شده است.
1- برنده هفتگی را انتخاب کنید و عکس آنها را دوباره ارسال کنید. این باعث می‌شود رقابت به ترکیب محتوایی تان اضافه شود و افرادی که مایل به چاپ عکس خود در هر هفته هستند، شوند.
2- از آن استفاده کنید تا افراد وارد فروشگاه شما شوند. شما می‌توانید یکی از محصولات خود را ارسال کنید و به مردم بگویید که بیایند با آن عکس بگیرند و در مورد آن در اینستاگرام پست بگذارند تا فرصتی برای ثبت‌نام دوباره پیدا کنید! به افراد بگویید که از هشتگ شما استفاده کنند. اگر افراد عکس‌های خود را با داشتن هشتگ در هشتگ نشان دهند، اگر پست‌های کافی داشته باشید، ممکن است روند ترند شدن آن هشتگ شروع شود.


17- از این هشتگ‌ها استفاده کنید


هشتگ‌ها در اینستاگرام مهم و حیاتی هستند. این‌گونه است که افراد برند ها و محصولات جدید را جستجو و پیدا می‌کنند. شما باید در حال انجام برخی تحقیقات هشتگ باشید و نه فقط چیزی را که به ذهنتان خطور می‌کند. شما می‌خواهید برچسب‌هایی را که افراد در واقع از آنها استفاده می‌کنند و در جستجوی آنها هستند. آنها باید با برند شما هدفمند، مختصر و مرتبط باشند.
حتی می‌توانید هشتگ مخصوص خود را برای برند خود ایجاد کنید! اگر این کار را کردید مطمئن شوید که از هشتگ‌های محبوب دیگر با آن استفاده می‌کنید! هشتگ شما درست در یک شب محبوب نخواهد شد! زمان لازم است تا مردم با آن آشنا شوند و شروع به استفاده از آن کنند.


18- هایلایت کردن استوری ها


این اجازه می‌دهد تا استوری هایتان بیش از 24 ساعت در اینستاگرام شما باشند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما یک داستان واقعاً جالب دارید که تعامل زیادی را به خود اختصاص داده است، می‌توانید آن را در صفحه خود قرار دهید تا جایی که می‌خواهید بماند! با هایلایت ها پاسخ‌دادن به سؤالات یا نمایش محصولات و فرایندها سودمند است!
یکی از بهترین پیج های ایرانی که از هایلایت و استوری به صورت حرفه ای استفاده میکند اقای دکتر بهزاد چاووشی و همسرشان خانم ابارشی هستند.


19- تحلیل و بینش


تجزیه‌وتحلیل و اینسایت Insight ابزاری است که می‌توانید از آنها برای رشد نام تجاری خود در اینستاگرام استفاده کنید !اینجاست که شما می‌توانید رشد فالوورهایتان، لایک ‌ها و کسانی را که با پست‌های تقویت شده شما مشاهده کرده و در تعامل داشته باشد مشاهده کنید. همیشه نگه‌داشتن زبانه‌ها در مواردی ازاین‌دست بسیار مفید است به‌گونه‌ای که اگر به دلایلی مانع از دستیابی به دنبال‌کنندگان خود شوید، می‌دانید و سپس می‌توانید مشکل را برطرف کنید. اگر به بینش خود توجه نکنید، در صورت ازدست ‌دادن پیروان یا عدم تعامل خود مطلع نیستید. بهترین بخش این است که شما به راحتی می‌توانید ببینید که تعداد لایک، نظر و پست شما دریافت شده است و همچنین چند نفر به دلیل یک پست خاص از پروفایل شما بازدید کرده‌اند. همچنین به شما نشان می‌دهد که به چند نفر رسیده‌اید!


20- تبلیغ کنید


افزایش پست، ایجاد تبلیغات و استفاده از retargeting سه ایده تجاری در اینستاگرام است که به تاکتیک‌های تبلیغاتی بسیار موردنیاز است. پس از شروع استفاده از آنها، می‌توانید تفاوت چشمگیری در تعامل، ترافیک به وبسایت و فروش خود مشاهده کنید!
تقویت پست‌ها راهی برای تبلیغ عکس‌هایی است که شما ارسال کرده‌اید. آنها لزوماً تبلیغات در نظر گرفته نمی‌شوند بلکه محتوایی هستند که شما می‌خواهید مردم آن را ببینید. افزایش پست‌ها روی دید متمرکز است که برای آگاهی و تعامل برند بسیار مناسب است.
بازاریابی روش دیگری برای استفاده از اینستاگرام برای اهداف تبلیغاتی است. بازاریابی به این صورت است که شما می‌توانید سرنخ های مشتریان lead generation که اولین ‌بارشان نیست از شما بازدید میکنند را ضبط کنید .با تنظیم این نوع تبلیغات، افرادی را که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند یا محصولی را در سبد خرید خود قرار داده‌اند، هدف قرار می‌دهد .شما می‌توانید آن را تنظیم کنید تا کالاهایی را که مشاهده کرده‌اند به آنها نشان دهد یا تخفیفی برای آنها ایجاد می‌کند تا آنها را به بازگشت و خرید خود ترغیب کند.
اگر از اینستاگرام به عنوان یک بستر تبلیغاتی استفاده نمی کنید و می خواهید بدانید که چگونه شروع کنید ، با ما تماس بگیرید متخصصان بازاریابی شبکه های اجتماعی ما یک استراتژی تبلیغاتی در اینستاگرام ایجاد می کنند که برای برند شما مناسب است.



اینستاگرام بستری است که شغل شما نمی‌تواند تنهایی از پس آن برآید! پر از ابزارهایی است که به شما امکان تبلیغ می‌دهد، روابط خود را با مشتریان برقرار می‌کنید، نشان می‌دهد که شما در زمینه خود متخصص هستید و بیشتر! وقت آن است که خلاقیت خود را به مرحله آزمایش برسانید! با چه ایده‌هایی کسب‌وکار خود را در اینستاگرام می‌توانید بروز کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :